Новата божиќна реклама на „Кока Кола“ предизвика бурни реакции

Date:

Share post:

Многумина сметаат дека „божиќниот период“ почнува тогаш кога „Кока-Кола“ ќе почне да ја промовира својата реклама за божиќните и новогодишните празници, а тоа секоја година се случува се порано и порано.

coca-colaНовата реклама се појави вчера, а на Твитер луѓето веќе почнаа да објавуваат негативни коментари поради неа, тврдејќи дека им ја „нарушила божиќната атмосфера“.

Освен по црвениот камион, рекламата беше позната и по намигнувањето на Дедо Мраз на крајот. Но, Дедо Мраз пред неколку години одлучи дека нема да намигнува, што налути многу луѓе ширум целиот светот. Ниту оваа година состојбата не се промени.

„Не е исто ако Дедо Мраз не намигне“, „Ве молам направете Дедо Мраз да намигнува како порано“, „Зошто Дедо Мраз не му намигна на момчето“, ова се само некои од коментарите на Твитер.

„Кока-Кола“ се уште не се огласи за овој „проблем“.

/МИА

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

spot_img

Поврзани вести

Романскиот Патријарх: Вселенскиот Патријарх Вартоломеј I претставува силно сведоштво за единството на Православието

Во говор по повод осветувањето на надворешната фасада и мозаиците на Катедралата Народно Спасение во Букурешт, Даниел, Патријархот...

Орбан на средба со Папата

Унгарскиот премиер Виктор Орбан на денешта приватна аудиенција во Ватикан побара од папата Лав Четиринаесетти да ги поддржи...

Скандинавските цркви во поддршка на Украина и правата на децата

Северноевропските црковни водачи упатија силен апел за враќање на украинските деца насилно однесени во Русија и одобрија финансиска...

Д-р Трајановски со план за Аеродром: чиста, безбедна и достоинствена општина

Александар Трајановски, кандидат за градоначалник на општина Аеродром од СДСМ, ја претстави својата програма како план за „современа...