Почетна Вести Европа Реформата на Папата за комуникација преку социјалните мрежи оценета за успешна
Реформата на Папата за комуникација преку социјалните мрежи оценета за успешна

Реформата на Папата за комуникација преку социјалните мрежи оценета за успешна

30
0

Ватикан соопшти дека своите медиуми под логото на Светиот Престол , посветени на социјалните медиуми за вести надмина 4 милиони корисници на Фејсбук, Твитер, ЈуТјуб.

Секретаријатот за комуникации на Ватикан на 9 јануари изјави дека се должи реформата на комуникациите на Ватикан, што започна во 2014 година од страна на папата Френсиск и неговите деветмина кардинални советници, е успешна.

Активирањето на Папата на Фејсбук, собраа повеќе од три милиони следбеници, кои сега можат да ги консултираат страниците на шестте јазици што се во моментов достапни (англиски, италијански, француски, германски, шпански и португалски).

Секретаријатот ги надгледува сите канцеларии за комуникации на Ватикан, вклучувајќи ги Ватиканското радио, L’Osservatore Romano, Центарот за телевизија Ватикан, Канцеларијата за прес-конференција на Светиот Престол, Папскиот совет за социјални комуникации, Ватиканската интернет-служба, Канцеларијата за типографија во Ватикан, Ватиканската служба за фотографија , и издавачката куќа Ватикан.

На последниот состанок на Советот на кардиналите во декември, беше претставено новото лого и дизајн за веб-страницата на Ватикан.

Социјалните медиуми за Ватикан вести се управувани од Секретаријатот за комуникации, скретаријатот, исто така, управува со сметките на социјалните медиуми на папата во соработка со Државниот Секретаријат.

НАПИШИ КОМЕНТАР

Your email address will not be published. Required fields are marked *