Почетна Uncategorized Продолжуваат судските процеси против двајца свештеници на Владиката Петар во Австралија
Продолжуваат судските процеси против двајца свештеници на Владиката Петар во Австралија

Продолжуваат судските процеси против двајца свештеници на Владиката Петар во Австралија

422
5

Продолжува судскиот процес за двајцата свештеници кои се дел од епархијата на Владиката Петар во Австралија.  Монахот Никодим и Свештеникот Митко Митрев повторно ќе се најдат на суд во Австралија за кривични дела, направени по барање на Владиката.

avstralija-sud-4Првото судење беше пред два дена 24 ноември, во кое свештеникот Митко Митрев, се терети за давање лажни искази, односно фалсификување на евиденција пред суд, во служба на тужбите кои тој и Владиката Петар заедно ги водеа за имотите на црковната општина Света Петка од Сиднеј. За потсетување, на крајот на тие граѓански постапки, Митрев ги признае фалсификатите, но кажал дека тоа го правел по налог на неговиот владика. Како резултат, следеше кривичната пријава од јавното обвинителство за лажно сведочење.

Второто судење е закажано за 2 Декември и е против монахот Никодим Солунчев, под обвинение за злоупотреба на поштенските служби и нарушување на приватноста, односно неовластено следење на игуменот Гаврил од Мелбурн. И Никодим во овие сусдски процеси тврдеше дека спорните дела ги направил по налог на владиката Петар.

Инаку, Синодот неодамна, по притисок на Владиката Петар, испрати барање до игуменот Гаврил да “ја повлече тужбата против отец Никодим”.

Ова барање на Синодот, според упатените во проблематиката,  во суштина може да се толкува како барање да го повлече или смени своето сведоштво. Упатените велат дека отец Гаврил воопшто не е тужител, туку само сведок на одредени факти, а ‘тужител’ е јавното обвинителство. Според правниот систем на Австралија, доколку отец Гаврил сега го смени или повлече своето сведоштво под притисок на Влдиката Петар и на Синодот, и тој може да се најде на обвинителна клупа за лажно сведочење, како Митко Митрев.

Лажното сведочење пред полиција или суд во Австралија се третира како исклучително сериозно кривично дело, за кое обично следат затворски казни, валат познавачите.

Коментар(5)

  1. “Gavrile ajde sega lazno svedoci”

    Pa dali ima nekoj vo Sinodot da kaze dosta e brate Petre,dosta na tvoite pritisoci,zakani,tuzbi,kleveti, dosta na razdorot i podelbite vo Avstralija.

    Namesto toa tamu kade sto se moze na Gavrila na monahot, na vistinata, na ljubovta na pravdata.
    Господи Боже! Велик Ты и дивен,
    Имя Твоё прославляет земля.

  2. Nitu eden covek na svetov ne e dolzen da pripadja na nekoja verska organizicija, odnosno zaednica. , pa nitu Makedonskite gradjani se dolzni da pripadjaat ili da clenuvaat vo MPC. Verskata pripadnost i religioznite cuvstva se privatna stvar na sekoj covek i se zasnovaat vrz osnova na licnata slobodna volja So drugo zborovi nikoj nikogo ne tera so sila da odi v crkva, pa ottamu nitu da gleda ovie crkovni cirkusi sto gi prireduva MPC , vo koi glavnata uloga ja ima ovoj nesovesen i vlastoljubiv covek koj se kamufliral vo nekakov si Makedonski vladika Petar. Vo istorijata na crkvata neretko se slucuvalo vladika da bide isteran so sila , izbrkan od crkva od strana na vernicite. Pa taka i vernicite v Avstralija, se dodeka ne go izbrkaat toj vladika , situacijata nema da se resi pozitivno, oti ni Sinodot, nitu pak GG Stefan ne se mocni toa da go storat, a vernicite imaat pravo na takov cekor, koj e edinstven nacin da se resat od toj nesovesen covek . Da se razbereme luge se oslobodat od car, od kral, od imperator so zavetra , so drzaven udar, a Makedoncite koi presle okenski pat da ne mozat da se resat od eden bozji sluga. koj treba istovremeno da bude i naroden sluga, a ne despot na narodot .

  3. Tocna analiza! Sinodot nikako ne smee da podlegnuva na pritisocite na vladikata Petar. Treba da gi procita negovite zamki, kako ovaa najnova zamka za Otec Gavril. Mozat samo da go povlecat of Avstralija zasto podrskata od narodot odamna zamina. Toa e minato svrseno vreme. I sekako toj treba da odgovara za seta steta sto ja napravi vo Avstralija.

  4. Vladikata Petar e dobar manipulant. Za da si ja ostvri negovata cel bez trokla sovest vetuva se i seshto za da ostani na vlast vo Avstraliaj izmisluva vinovnici pokrenuva sudovi koi gi placa so crkovni pari po dizgovor deka go pravi toa za crkvata, no a se razbira go pravi perfidno skrieno samo za sebe i da soberi se povece dolari za sebe. Toj e vo sostojba da izmisi prikazni kao za smena na poglavarot za da mu veruva samiot poglavar Stefan i razni izmislici koj vesto mu gi plasira i vo zaloznistvo go drzi poglavarot koj partiski po pat na VMRO-DPNE mu veruva a ne e svesen deka go koristi i prva prilika ce se svrti protiv nego otkako ce pocustvuva sigurnost. Taka se sluci so monahot gavril na kogo koj znae po kolku pati mu vertil deka toj ce go zamene vo Avstralija dosdeka imashe korist od nego, toa sega mu go pravi i na monahot Nikodim koj slepo mu veruva. Koj znae sto mu vetuval za ovie 20 godini na popot Mitko Mitrev i go ostavi sam da se brani vo sudot vo Sidnej. Petarvladikatae koristoljubec gi koristi lugeto vernicite,svestenicite, monasite, vladiciteicelamakedonska javnost samo za licni interesi ikoga ce mu ja zavrshat rabotata gi otfrla bezmilosno. So isklucok na poedinci okolu nego koi tajno gi nagraduva za nivnata lojalnost kon negovata lazna licnost. Ima ili nekoj ushi da slushne na kokava maka e makedonskat pravoslavna crkva ili i tie vo sinodot se kako nego……. Do koga braca makedonci?

  5. Ne me cudi sto e takov ovoj nesovesen o podmolen covek , vo zvanje i uloga vladika, tuku me cudi kako moze i koj mu ovozmozuva da opstane, da istrae vo takvite zli dela za crkvata i za vernicite na MPC>Toj kako valdika si prisvoil pravo da raboti kako saka , no me cudi da nikoj ne moze da go spreci taka da deluva dodeka saka. Za nego ne vazi praviloto–moze kako saka, no ne moze dodeka saka. Sekoja pretstava ima pocetok i kraj, no negovava ima pocetok, no nikako do i se vodi krajot. Za ne veruvanje e Sinodot da e nemocen protiv samovolijata na ovoj covek. Navistina preteruva so negovoto nedolicno i necrkveno odnesuvanje vco imeto i za smetka na crkvata. Crkvata ne e zaedica na bezakonieto i pokvarenosta na poedinci na koi ni slucajmo ne im e mestoto v crkva.

НАПИШИ КОМЕНТАР

Your email address will not be published. Required fields are marked *